Die dieët mislukkings wat jou vordering stuit!

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Die dieet foute wat gewig veries weerhou.

As jy die ware bron van jou mislukkings erken, word dit baie makliker om die nodige veranderinge te maak sodat jy by jou dieet kan hou.

 

Hoekom misluk jou dieet?

Baie mense het reeds groot sukses met hul CSN dieet en vet verlies plan. Hul harde werk en selfdissipline om by hul dieet te hou en die manier waarop hulle eet en te dink oor kos verander, het afbetaal.

Daar is egter ander mense wat al ‘n ruk op ‘n CSN-program is en nie gewig verloor nie. Hierdie mense wonder waar hulle verkeerd gegaan het of hoekom hulle nie kilos so vinnig verloor as wat hulle gehoop het nie.

Is dit hul dieet, hul CSN-maaltydplan, of hulle?

Die antwoord is dikwels ‘n kombinasie van al drie. Hier is ‘n paar tipiese dieet mislukkings wat voorkom dat mense vet verloor.

dieet mislukkings

Gebrek aan volharding lei tot dieet mislukking

Dit is ‘n ernstige stryd vir baie mense. Hulle sien hul dieet as ‘n kort termyn ontneming in plaas van ‘n volledige lewenstyl verandering in hoe jy eet en jou algehele gesondheid verbeter.

N Gesonde dieet eindig nie op ‘n toekomstige tydstip nie, sodat jy kan teruggaan om massa-hoeveelhede te eet van wat jy wil wanneer jy dit wil hê. Trouens, volgens ‘n onlangse statistiese analise, hou 2 uit 5 mense nie meer as ‘n week op ‘n dieet nie.

1 uit 5 mense maak dit tot die een maand punt, en dieselfde nommer maak dit gewoonlik tot die drie maande punt. ‘N belangrike stap vir die meeste dieters in die aanhou van hul dieet was om vas te stel wat hul slaggate was wat hul gebrek aan volharding veroorsaak het, en om beter strategieë te vind om die uitdagings te oorkom wanneer hulle probeer om by hul dieet te hou.

Hier is die hoofoorsake van dieetversaking en hoe om dit te klop. Jou liggaamsopstanders As jou dieetbeperkings te streng of drasties is, kan jy eintlik stemmingswange, hoofpyn, moegheid (fisiese en geestelike), prikkelbaarheid, ontstoke maag, en algehele brein mis uitstoot. Sommige mense beskryf die ondervinding van dwelmonttrekking, ander as bestaande in ‘n zombie-agtige staat.

Niemand wil so voel as hulle op ‘n dieet is nie. Jy moet energiek, gelukkig en gefokus voel. As dit nie die geval is nie, veral op ‘n CSN dieetplan, hier is hoe om dit reg te stel. Die Body Rebellion Fix Neem ‘n rukkie om na te dink oor jou dieetgeskiedenis, en maak die verbintenis tot jouself om nie vorige foute te herhaal nie. As jy baie diëte in die verlede probeer het, weet jy reeds wat jou liggaam ongelukkig voel.

Die meeste van die tyd eet mense te min kalorieë en te min koolhidrate om hul gesondheid en welsyn te onderhou. Voeg gesonde versnaperinge deur die hele dag bymekaar, eet gedeeltes by etes, en moenie te veel vrugte uitknip nie.

Dit kan dalk teenstellend wees om meer te eet as jy ‘n kalorie-tekort wil skep, maar jou liggaam weet wat jy die beste nodig het, en jy moet dit stop ignoreer en luister. Sny kalorieë is belangrik, maar as jy te veel sny, gaan jy jou liggaam van sy basiese behoeftes ontneem.

Dit lei tot ‘n verlangsaming van jou metabolisme en kan eintlik jou algemene gesondheid beïnvloed. Hoofpyne, drange, brein mis? Dit is jou liggaam se seine om te stop wat jy doen omdat jy jouself seermaak.

Fokus op gewigsverlies basiese beginsels soos om te balanseer hoeveel jy eet met wat jy eet, net soos jou CSN-maaltydplan aanbeveel.
Sodra jy daardie balans vind, sal jy vind dat jou liggaam jou bondgenoot geword het in ‘n vetverlies eerder as ‘n weerstandsbeweging.

Honger soos ‘n Bees

‘N Algemene wanopvatting oor dieet is dat jy honger moet voel om gewig te verloor. Niks kan verder uit die waarheid kom nie.

Chroniese honger dui eintlik aan dat jou dieet nie gebalanseer is nie of dat jy onvoldoende kalorieë kry vir jou basiese liggaamlike behoeftes.

Onvoldoende kalorieë veroorsaak eintlik dat jou liggaam begin om energie te bespaar deur vas te hou op vet, wat jou gewigverliesweerstand verhoog.

 

Die Honger regmaker

Daar is ‘n maklike manier om daardie kilo’s te vergiet en die sentimeter te verloor sonder om te ly deur verlengde hongerpangs. Voeg gesonde kos by wat tot beter versadiging bydra, sodat jy langer voel.

Lei proteïen (hoender, eiers, vis, bone, ens.), Vesel (vrugte, groente, volgraan, lensies, ens.) En goeie vet (avocados, neute, sade, olyfolie en klapperolie) maak jou vol sonder om versadigde vette of leë kalorieë by te voeg.

Byvoorbeeld, ‘n koppie swart boontjiesoep met ‘n kwart avokado bo-op, ‘n paar koppies gegrilde aspersies, en ‘n halwe koppie gestoomde quinoa kom tot altesaam 350 kalorieë.

Hierdie volledige ete sal jou baie meer vol voel as die gemiddelde dieet gevriesde ete met sy 350 kalorieë.

Jy kan ook vul op kosse wat ryk is aan watervolume soos vrugte en groente wat meer spasie opneem, maar minder kalorieë bevat.

Puffed of popped graan werk ook goed. Trouens, ‘n halwe koppie gestoomde koring kom uit na ongeveer 15 gram koolhidrate, maar dit neem drie koppies springmielies om dieselfde hoeveelheid te gely.

Daarbenewens meet ‘n halwe koppie bruin rys tot ongeveer 22 gram koolhidrate, maar dit neem 4 koppies gepofte bruin rys, wat gelyk is aan dieselfde hoeveelheid.

 

Lustigheid is moeilik om te oorkom.

Het jy ‘n spesifieke kos of gereg wat jy weet jy kan nooit leef sonder?

Dit is heeltemal goed. Langtermyn gewigsverlies is ‘n verbintenis om jou lewenstyl vir die res van jou lewe te verander. As jy nie ‘n manier kry wat pas, kan jy jouself eers ‘n rukkie toelaat, maar jy stel jouself op vir mislukking.

As jy nie ‘n manier kan vind om hierdie drange as deel van jou dieet aan te spreek nie, eindig jy op die gewigsverlies rollercoaster: verloor 10 kilo, kry terug 15, verloor 20 kilo, kry terug 25, en so vind jy jouself verder en verder uit jou langtermyngewig doelwit soos die tyd aangaan. Niemand kan vir ‘n paar weke of maande aan die einde ‘n ontlasting dieet handhaaf nie. Dit alles maak jou kwaad en kwaadwillig, en uiteindelik verlaat jy jou dieet heeltemal.

 

Die lustigheids antwoord.

Alles-of-niks-benaderings tot dieetwerk werk nie. As jy selfs een klein mislukking ervaar, is jou ingesteldheid geneig om in ‘n pennie in ‘n pond-mentaliteit te gly, en jy gaan alles op ‘n eetgewoontes uit.

As jy bekommerd is om jouself te veel te ontneem, moet jy jouself klein bande toelaat om jou kanse op ‘n binge te verminder.

‘N Goeie strategie hiervoor is om weekliks nagereg by ‘n restaurant te deel, of koop ‘n koekie by die bakkery in plaas van ‘n bakkie se dosyn boks.

Dit is ook goed om voedingsryke, vetverliesvriendelike kosse by te voeg wat jou laat voel dat jy op jou dieet bedrieg.

Amandel botter, avokado, en onversoete donker sjokolade gemeng saam in ‘n mousse is ideaal vir jou liggaam en smaak positief dekadent. As jy perfek probeer met jou dieet, sal jy elke keer verloor.

As jy nie uitsien na eet of bietjie afleggings nie, sal jy in jou dieetplan misluk.

 

Sosiale druk maak jou stryd moeiliker

So baie mense wat besig is om hul dieet- en kalorie-inname te balanseer, kry negatiewe reaksies van familielede of vriende wanneer hulle aanbiedings van kos of drankies by sosiale funksies verwerp. Trouens, die meeste dieetverslag sê dat hul vriende en familie hulle eintlik vertel dat hulle nie nodig het om te kyk wat hulle eet nie, want dit lyk goed.

Dit lei daartoe dat mense nie aan hul dieet hou nie omdat hulle onder druk geplaas of skuldig is aan eetbare kosse wat hulle aktief probeer vermy. Dit is ‘n duidelike feit dat vriende en familie mekaar ‘toestemming’ gee om te ooreet.

Die maatskaplike druk regstel

Vermy eet as vermaak met jou sosiale tyd. In plaas van uit te hang tydens aandete of gelukkige uur, verander jou agenda. Om na ‘n toneelstuk te gaan in plaas van ‘n fliek, help jou om lekkergoed te vermy, soda te drink en springmielies te eet.

Gaan dans saam met vriende in plaas van om te drink, of as dit te veel van ‘n uitdaging is, bied jou dienste vir die aand as die aangewese bestuurder, sodat jy die hele aand water kan drink sonder dat mense jou aandring om hoë-kalorie-alkoholiese drankies te drink.

Wanneer vriende of familie voortgaan om terug te stoot, moet jy jou redes vir eet soos jy dit doen in baie konkrete terme verduidelik.

Sê vir hulle jou dieetdoelwitte is belangrik vir jou omdat hulle jou help slaap, jy het meer energie by die werk, hulle maak jou spysverteringskwessies weg, of dit verhoed migrainehoofpyn.

Na u eenvoudige verduideliking, vra vir hul ondersteuning. Jou sosiale kring kan voel dat hulle ‘n mede-sameswerper vir ‘n nag in die dorp verloor het, maar as hulle werklik omgee vir jou, sal hulle aanpas hoe jy saamhang en tyd spandeer.

 
As jy beter weet, doen jy beter

As jy die ware bron van jou mislukkings herken, word dit baie makliker om die nodige veranderinge te maak in wat jy eet en hoe jy jou dieet beskou.

‘N Groot hupstoot om aan jou dieet te voldoen, is jou CSN-maaltydplan, wat ontwerp is om jou te help om liggaamsopstand, oormatige hongersnood en drange te voorkom. Maak seker dat jy hierdie nuttige wenke volg om algemene dieetfoute te vermy, en volg jou CSN-dieet.

Jy kan op ‘n dieet wees en geniet die lewe en jou kos.

Al wat jy moet doen, is om daaraan te hou.
 

Comments

comments

Amper klaar... 50%

Kry meer inligting oor CSN deur jou besonderhede hieronder te verskaf en op die pers knoppie te kliek!