Voorkom die temptasie om te kroek

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on linkedin

Werk deur die versoeking om op jou dieetplan te kroek!

Verander jou dieetplan, verander jou perspektiewe, en met geduld, en beter keuses sal selfs die grootste van dieet versoekings uiteindelik wegval.

 

Jy sal saamstem dat dit aan versoeking verleen word wanneer dit op ‘n dieet is, ‘n sensasie wat heel waarskynlik vir die meeste mense bekend is.

Ons gaan uit om saam met vriende te eet, ons gaan na ‘n familie verjaarsdagviering, of ons huismaat het ‘n pizza op die toonbank gelos met ‘n bordjie op die boks wat sê: “Vry vir ‘n goeie huis.”

Wat ookal die verskoning, ons gee aan hierdie versoekings en bedrieg op ons dieet. Ons eet by restaurante, of ons besluit dat ja, ons sal die groot snye koek by die verjaarsdagpartytjie hê.

Daardie gratis pizza op die toonbank?

Niemand eet net een stukkie pizza nie. Reg? Reg.

Ongelukkig laat hierdie oomblikke van swakheid ons op ons reis na ons doelgewig vertraag, en al te dikwels word een verval ‘n ander, dan ‘n ander, totdat ons onbepaald van ons dieet af is. Dit is hierdie dieet mislukkings wat ons vordering stuit!

Selfs met die vrygewige en gevarieerde aard van ‘n CSN-dieet en -aanvullings, vind baie van ons dit steeds baie moeilik om die beste keuses te maak wanneer dit kom by ons dieetplan.

deet plan kroek

Daar is egter hoop. Net soveel mense sukkel om die versoeking te oorkom om hul dieet te bedrieg. So het baie mense ook verskeie metodes ontwikkel om die versoeking te slaan en op hul dieet te bly.

Hier is ‘n paar uitstekende punte om na te dink wanneer jy die volgende keer in die dieet probeer kroek.

 

# 1 Fokus op Voordele Oorwinning van versoeking, soos baie van die vetverliesproses, handel oor die ingesteldheid.

Dit is noodsaaklik om te verander hoe jy kos, persoonlike aktiwiteite en gewigsverlies as ‘n geheel sien. Eerder as om te fokus op al die ongesonde, maar lekker gemorskos wat jy gee, moet jy jou ingesteldheid verander om te fokus op die gesonde keuses wat jy in plaas daarvan maak.

Byvoorbeeld, jy kan fokus op hoe die gesonde alternatiewe kosse wat jy eet, goed is vir jou, hoe hulle jou help om beheer oor die verbetering van jou algemene gesondheid te hê, en dat elke gesonde kositem jou help om oorgewig te vergiet terwyl jy kyk en voel beter elke dag. Meer dikwels as nie, lyk die sny koek baie minder lekker in vergelyking.

# 2 Voeg Tasty Toppings Om versoeking te beveg, vereis dikwels dat ons ‘n bietjie self-opgelegde sielkundige oorlogvoering moet doen.

Een van die beste maniere om dit te bereik, is om beter geure en toppe te voeg tot ons gesonde kos om ons te help om gesonder geregte oor gemorskos te soek. Verskillende kookstyle, voeg souse wat ons geniet, of selfs die geurmiddels verander, kan jou proteïene en groente op ‘n smaakvolle reis oor die wêreld inneem.

Nog ‘n tegniek wat baie goed werk, is om ‘n stadige kok te gebruik om ons kos voor te berei om dinge effens te meng en voeg nuwe smaak by wat ons nog nooit ervaar het nie.

Hou nie van broccoli nie? Hou op om dit te stoom en begin kook met olie en knoffel. Moeg van gewone hoender of beesvleis? Voeg salsa, warm sous of pittige mosterd by. Smeer jou groente in Griekse jogurtsaus en Parmesan. Soek ‘n paar resepte aanlyn, kry vars bestanddele, en kook. Jy sal vinnig vind dat jou versoekings minder en verder raak as jy gesonder en lekkerder alternatiewe beskikbaar het.

# 3 Rid Jou Lewe Van oomblikke Wat raak jou drange?

Watter dinge in jou lewe veroorsaak die versoekings?

Almal het oomblike wanneer dit kom by eet – mense, plekke en gevoelens wat ons sterk begeertes gee om ongehoorlike rommelbespuiting te geniet. Al te dikwels, ons laat hierdie snellers toe om ons te eet of te eet selfs wanneer ons nie honger het nie. Neem beheer en ontslae van jou lewe van hierdie snellers waar jy werk, leef en speel. Waar jy ook die meeste versoeking ervaar, moet jy daardie snellers pronto verwyder. As sekere vriende of familielede wat ‘n neiging het om u te moedig te oordoen, eet nie etes of drink saam met hulle nie.

Jy hoef hulle nie reguit te vermy nie, maar maak seker dat as hulle ‘n invloed vir jou is, kies jy nie-kosverwante aktiwiteite om jou te deel. Soos jy die snellers uit jou lewe uitskakel, sal jy vind dat daardie versoekings baie minder gereeld as wat hulle gebruik het.

# 4 Wees slim oor vervangings in jou dieetplan.

Een van die nadele om triggers uit jou lewe uit te skakel, is dat dit tot ‘n algemene gevoel van ontneming kan lei. As jy probeer om die dinge uit jou dieet uit te skakel wat jy weet, is snellers, vind jy dit moeiliker en moeiliker om op te hou om oor hulle te dink, want jy voel nou ontneem.

Daarom, soos jy die snellers uit jou lewe uitskakel, begin met gesonder substitusies vir jou gunsteling snacks en sneller kos. As jy byvoorbeeld ‘n pizza liefhebber is, vind ‘n goeie resep wat jy geniet vir blomkool-pizza.

Hierdie resep sny ‘n groot aantal kalorieë, koolhidrate en suikers uit ‘n gereg wat jy reeds weet dat jy geneig is om meer te eet as wat jy moet. As dit ys is wat jy verlang, probeer om gevriesde proteïenpoppe te maak wat laer in suiker en koolhidrate is.

# 5 Verhoog jou proteïen inname

Dit is belangrik om maer proteïene by elke ete en lekker te eet, en jy moet nooit langer as drie ure gedurende die dag gaan sonder om iets te eet nie. Lei proteïen bevat minder kalorieë terwyl jy jou gevoel vir langer tydperke volmaak as koolhidraatryke snacks omdat proteïen langer neem om te verteer.

Beter nog, proteïen brand eintlik meer kalorieë tydens vertering, en maak dit ideaal om die kalorie-tekort te bevorder wat jy nodig het om vet te verbrand. Trouens, vir elke 100 kalorieë van proteïen wat jy verteer, word 25 kalorieë verteer om die proteïen te verteer en te metaboliseer.

Kry jou proteïen elke drie uur, en jy sal vind dat jou drange en versoekings meer en meer oor die jare begin verdwyn het.

# 6 Kontroleer jouself voor eet

Die meerderheid van dieetkundiges bedrieg op hul dieet wanneer hulle nie in die regte ingesteldheid is nie. Die meeste van die tyd is mense nie eens honger wanneer hulle op hul dieet bedrieg nie, maar in plaas daarvan omgaan met emosies of stres.

“Comfort” kos streel daardie gevoelens, en daarom draai ons gereeld na kos om ons gevoelens te hanteer. Volgende keer voel jy die behoefte aan trooskos, stop en doen ‘n vinnige selfevaluering. Is jy werklik honger? Kan jy jou maag hoor of voel? Geen?

Dan is dit tyd om te gaan doen, iets lekker en produktief wat nie-voedselverwant is tot daardie drang om passe te eet nie.

Die meeste suksesvolle dieetkundiges sê dit neem enige plek van 2-10 minute van positiewe afleiding om drange of versoeking te oorkom. Nog ‘n tegniek wat goed werk, is om water te drink om te sien of jou lyf eintlik honger is of net deur troos kos versoek word. Baie mense ervaar dors soos honger, en hulle vind na ‘n glas koue water dat hulle glad nie honger ly nie.

 

# 7 Drink Meer Water

Elke dokter wat jy ooit sal ontmoet, sal aanbeveel dat jy baie vloeistowwe drink, en as jy nie water drink gedurende die dag wat jy begin nie.

Nie net is dit goed vir jou algemene gesondheid nie, maar dit help jou ook om minder te eet. Een van die beste maniere waarop jy die versoeking kan beveg om jou dieet te bedrieg, is om ‘n lang koue glas water te drink. Water is nie vet, geen kalorie, en nodig om jou lewe vol te hou.

Mense kan ‘n paar weke sonder kos gaan, maar nie meer as drie dae sonder water nie. As ‘n ekstra bonus, drink koue water kalorieë omdat jou liggaam dit moet opwarm om dit te gebruik. Gereelde hidrasie is beslis die sleutel tot die oorwinning van versoeking wanneer dit staak.

 

Slotsom: Die versoeking om op jou dieetplan te bedrieg

Ervaar versoeking is ‘n normale deel van die verandering van jou lewenstyl om gewig te verloor. As jy nooit onder die versoeking ondervind het nie en alles natuurlik vir jou gekom het, dan sou enigiemand gewig kon verloor.

Baie keer sit mense op ‘n gewigsverliesreis en besef nie al hul slegte eet- en leefstylgewoontes totdat hulle begin om ‘n verandering te maak nie.

Verskuiwing maak geestelik ‘n groot verskil ten opsigte van langtermyn sukses of mislukking, en leer om versoeking te oorkom aangesien dit ‘n belangrike komponent van enige langtermyn gewigsverliesprogram kan wees.

Al met al moet jy besluit om daardie gesonder lewe te leef en nee te sê vir jou versoeking. Jy moet kies om daardie snellers uit jou lewe te verwyder.

Jy moet die gesonder keuses maak van wat jy eet en hoe jy jou tyd spandeer.

Vetverlies sal nie op sigself gebeur nie, en jy kan nie jou doelgewig bereik sonder die nodige veranderinge in jou ingesteldheid wat jou sal help om te bereik wat jy wil doen nie.

Onthou om te fokus op die voordele van alles wat jy probeer bereik met jou gesonder dieet en gewigsverlies. Jou CSN-dieetplan gaan ‘n lang pad om jou reis makliker te maak, maar dit sal nie die daaglikse keuse om aan jou dieet te hou, minder moeilik wees as jy ‘n ongesonde ingesteldheid het nie.

Verander jou denke, verander jou perspektiewe oor kos en oefening, en bly verbind tot jou CSN dieetplan.

Met tyd, geduld, en beter keuses sal selfs die grootste van dieet versoekings uiteindelik weggaan.
 

Comments

comments

Amper klaar... 50%

Kry meer inligting oor CSN deur jou besonderhede hieronder te verskaf en op die pers knoppie te kliek!